ימי חוג: א' 19:00 - 20:00
ד' 19:00 - 20:00
משך החוג: 60 דקות
מדריכם: אורנה
עלות למנוי: חינם למנוים בלבד
עלות ללא מנוי: 300 ש"ח
אימון מרכז הגוף משלב כוח, שווי משקל, קלות תנועה, זריזות וגמישות של השרירים השולטים במרכז הגוף ועמוד השדרה. אימון שגרתי של שרירי מרכז הגוף הוא חיוני לשם מניעת פציעות, לשיפור היציבה וליצירת תבניות תנועה יעילות ופונקציונאליות יותר. שיווי משקל ואימון שרירי מרכז הגוף שלובים זה בזה. מרכז גוף חזק קשור קשר ישיר להעברת כוח לרגליים ולידיים. מכאן, שחולשת שרירי מרכז הגוף תפריע לתנועות יומיומיות ותגביר סיכון לפציעות. בחיי היומיום, לפני שמרימים משקל כבד, שרירי הליבה כבר צריכים "לפעול". תרגול חוזר של שרירי הליבה עוזר להביא למצב זה.

על אף שאין הגדרה רשמית לסוג כזה של אימון, הרי שמדובר באימון המערב תנועה, קואורדינציה ויציבות בכל הגוף. הוא משלב כוח, שווי משקל, קלות תנועה, זריזות וגמישות של השרירים השולטים במרכז הגוף ועמוד השדרה, ובפרט שרירי הגב והבטן הפנימיים.
שיטת פלדנקרייז ® מיועדת לכל מי שמעוניין להתחבר ליכולות הטבעיות שלו לנוע, לחשוב ולהרגיש. אם תרצו להרגיש יותר נוח בישיבה מול מחשב, במשחק עם הילדים או הנכדים, או כשאתם עוסקים בתחביב בזמנכם הפנוי, שיעורים עדינים בשיטת פלדנקרייז ® יכולים לשפר את תחושתכם הטובה.
כשתלמדו להתנועע בפחות מאמץ החיים יהפכו קלים יותר. שיטת פלדנקרייז ® מתמקדת בקשר בין תנועה ומחשבה. בעקבות זה מתפתחות מודעות ויצירתיות יחד עם שיפור פיזי. כל אחד ואחת, החל מילדים, מתבגרים , ספורטאים ואמנים ועד מנהלים רואי חשבון ופנסיונרים יכולים ליהנות משיטה זאת.

אחרי התנסות בשיטת פלדנקרייז ® אנשים מבטאים את תחושתם השלווה והרגועה. הם נושמים יותר בקלות ומחשבותיהם מתבהרות. תהליך הלמידה טומן בחובו הפתעות ותובנות אישיות. שיעורים מוצעים בשני אופנים ומאפשרים לכל אחד לבחור את דרך הלמידה המתאימה לו ביותר.
שיטת פלדנקרייז ® שייכת למשפחת טכניקות היציבה והמודעות בתנועה.
שיטת פלדנקרייז עוזרת לאנשים עם קשיים או כאבים הקשורים ליציבה, לבעיות מפרקים, לאנשים עם כאבי גב, לבעיות קואורדינציה ושיווי משקל. כמו כן לשיפור תחושה עצמית, להקלה על נשימה, ליציבה זקופה בלי מאמץ, לשיפור הגמישות (גופנית ושכלית), להרמוניה וחן תנועתי, היא משדרת כבוד לגוף, מפתחת עצמאות אחראיות ויכולת למידה בכל התחומים.

שיטת פלדנקרייז מתאימה לאמנים, רקדנים, שחקנים, ספורטאים, מוזיקאים וזמרים, להשתמש בעצמם ביתר חן וקלות.
שיטת פלדנקרייז עוזרת לאנשים עם עקמת, אחרי תאונות וניתוחים, לבעיות פרקים, בעיות עצבים, פריצות דיסק.
שיטת פלדנקרייז עוזרת לנשים בהריון ואחרי לידה.
לילדים הסובלים משיתוק מוחין, מאסימטריה, עקמת ועוד.